Hodnocení služeb 2015

Informační, poradenské a sociální centrum UK

Milé studentky a milí studenti,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění předloženého elektronického dotazníku Informačního, poradenského a sociálního centra (IPSC UK). Vyjádřením svého názoru přispějete ke zlepšení kvality a k optimalizaci rozsahu poskytovaných služeb. Získaná data budou vyhodnocena pouze hromadně a bude zachována anonymita jednotlivých odpovědí. Na otázky, prosím, odpovídejte označením číslice příslušné odpovědi. U vícepoložkových otázek (tzv. baterií otázek – např. otázka č. 1), odpovídejte na každou uvedenou položku.

Děkujeme za vyplnění dotazníku. Bez vaší pomoci bychom se neobešli a velmi si jí ceníme.

Vyplnění dotazníku Vám zabere cca 8 minut.

pracovníci IPSC

DŮLEŽITÉ: Pokud bude někdo další po vás z tohoto počítače vyplňovat tento dotazník, nezapomeňte po vyplnění a odeslání dotazníku zcela zavřít všechna okna prohlížeče a spustit prohlížeč znovu, jinak by se vyplněný dotazník neuložil.

Obecné hodnocení IPSC

1. Jak jste se dozvěděl o IPSC a službách, které poskytuje?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Navštívil jsem IPSC
b. Řekl mi o něm kamarád/ka
c. Z webových stránek
d. Z Facebooku
e. Z e-mailů či newsletterů, které dostávám
f. O IPSC a jeho službách jsem dosud nevěděl
g. Jiné:
2. Které služby IPSC a kolikrát jste v uplynulém kalendářním roce využil/a?
1—Ano, vícekrát, 2—Ano, jednou, 3—Ne, nevyužil/a
123
a. Informace o studiu a přijímacím řízení, celoživotním vzdělávání, studiu v zahraničí, dalších činnostech UK atd.
b. Poradenské služby (např. profesní, sociálně-právní, psychologické, pro studenty se speciálními potřebami)
c. Akce a semináře IPSC (o studiu v zahraničí, na podporu rozvoje kariéry, pro SSP, pro doktorandy, Zdravý životní styl)
d. Nabídka aktivit pro absolventy (členství v Klubu Alumni)
e. Zhotovení průkazu UK, prodloužení licence, vygenerování hesla
f. Tisk, PC
3. Když byste na základě svých zkušeností měl/a zhodnotit informovanost o nabídce služeb IPSC pro studenty/tky na UK, hodnotil/a byste ji jako:
1—Určitě ano, 2—Spíše ano, 3—Spíše ne, 4—Určitě ne, 5—Nevím, nemohu to posoudit
12345
a. Dostatečnou z hlediska potřeb
b. Spolehlivou
c. Včasnou, aktuální
d. Prostorově dosažitelnou
4. Jaký je Váš názor na webové stránky IPSC?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Nedá se jim nic zásadního vytknout
b. Někdy nejsou příliš aktuální
c. Hůře se v nich hledá to, co potřebuji
d. Některé informace nejsou srozumitelné
e. Chybí mi v nich určité informace, jaké:
5. Vyhovuje Vám současná dostupnost IPSC z hlediska:
1—Zcela vyhovuje, 2—Vyhovuje jen částečně, 3—Spíše nevyhovuje, 4—Zcela nevyhovuje
1234
a. Otevírací doby
b. Prostorové dispozice
c. Počtu pracovníků, kteří jsou zde k dispozici
d. Úrovně technického vybavení
e. Kvality poskytovaných služeb
f. Prostorové dostupnosti
6. Zaznamenal/a jste zavedení těchto služeb a akcí IPSC?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Nové webové stránky
b. Newsletter IPSC
c. Den CŽV a festival absolventů
d. Semináře Zdravý životní styl
e. Klub Alumni UK

Informační služby

7. Využil/a informace o studiu nebo o celoživotním vzdělávání, čeho se týkaly?
1—Ano, vícekrát, 2—Ano, jednou, 3—Ne, nevyužil/a
123
a. Studijního programu, o který mám zájem
b. Podmínek přijímacího řízení
c. Kurzů pořádaných v rámci celoživotního vzdělávání a U3V
d. Informace o možnostech studia v zahraničí v rámci mezinárodních programů
e. Informoval/a jsem se o sociálních záležitostech (stipendia, poplatky atd.)
f. Služby pro studenty a zaměstnance (ubytování, sport, kultura atd.)
8. Pokud jste využil/a akce a informace o možnostech studia v zahraničí, které to byly?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Semináře o možnostech studia v jednotlivých regionech (Asie, USA, Francie, Německu apod.)
b. Semináře zaměřené na konkrétní programy (ERASMUS+, FREE MOVER, Možnosti zahraničních stáží pro doktorandy)
c. Informace na webových stránkách IPSC
d. Informace z brožur a letáků IPSC
e. Osobní či emailová konzultace
9. Jak byste hodnotil/a přístup pracovníků IPSC k Vám jako studentovi/ce-klientovi/ce?
10. Pokud máte s pracovníky IPSC špatné zkušenosti, čeho se týkají?
1—Většina, 2—Jen někteří, 3—Ne
123
a. Jsou špatně dostupní v úředních hodinách
b. Nejsou ochotni se mnou komunikovat přes e-mail
c. Nejsou ochotni vynaložit větší úsilí při řešení mého problému
d. Něčeho jiného, čeho:
11. A jak byste hodnotil/a odbornou úroveň pracovníků IPSC?

Poradenské služby

12. Kolikrát jste navštívil níže uvedené typy poradenských služeb poskytovaných IPSC?
1—Třikrát či více, 2—Dvakrát, 3—Jednou, 4—Nenavštívil jsem
1234
a. Profesní poradenství
b. Psychologické poradenství
c. Sociálně-právní poradenství
d. (Psychologické) poradenství pro zahraniční studenty
e. Koučink
13. Pokud jste využil některé z níže uvedených typů poradenství, jak byste je hodnotil/a?
1—Velmi dobré, 2—Dobré, 3—Slabé, 4—Velmi slabé, 5—Nevyužil jsem
12345
a. Profesní poradenství
b. Psychologické poradenství
c. Sociálně-právní poradenství
d. (Psychologické) poradenství pro zahraniční studenty
e. Koučink
14. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, o co šlo?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Časové dispozice poradny
b. Poradce
c. Prostory a vybavení
d. Nevyřešil jsem svůj problém
e. Jiné:
15. Jaký typ poradenství Vám v nabídce IPSC schází?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Studijní a studijně-orientační poradenství
b. Speciálně-pedagogické poradenství
c. Krizová intervence
d. Diagnostika
e. Duchovní poradenství
f. Jiné:

Celouniverzitní akce

16. Zúčastnil/a jste se v minulosti následujících akcí?
1—Ano, vícekrát, 2—Ne, nezúčastnil/a
12
a. Informační den UK
b. Gaudeamus Brno
c. Gaudeamus Praha
d. Informační týden
e. Orientační týden
f. Den CŽV a Festival absolventů
17. Jak jste byl/a s akcí či akcemi z otázky č. 16 spokojen/a z hlediska?
1—Velmi dobré, 2—Dobré, 3—Slabé, 4—Velmi slabé
1234
a. Načasování
b. Umístění
c. Program
d. Informační hodnota
e. Organizace
f. Profesionalita pracovníků na místě

Semináře pro studenty

18. Zúčastnil/a jste se někdy v minulosti následujících akcí?
1—Ano, vícekrát, 2—Ano, jednou, 3—Ne, nezúčastnil/a
123
a. Semináře o studiu v zahraničí
b. Semináře na podporu rozvoje kariéry
c. Pro uchazeče a studenty se speciálními potřebami
d. Rozvoj soft skills a akad. kompetencí pro doktorandy a postdoktorandy na UK
e. Zdravý životní styl (kurz vaření, Kurz cvičení SM systém)
f. Cyklus přednášek, seminářů a kurzů Absolvent
19. Jak jste byl/a s touto akcí či akcemi spokojen/a z hlediska?
1—Velmi dobré, 2—Dobré, 3—Slabé, 4—Velmi slabé
1234
a. Načasování
b. Umístění
c. Program
d. Informační hodnota
e. Organizace
f. Lektor
20. Jaký typ akce či semináře Vám nejvíce vyhovuje?
21. Pokud jste se nezúčastnil/a žádné z akcí uvedených v otázkách 16 a 17, proč?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Neměl/a jsem pocit, že bych se na nich dozvěděl/a něco užitečného/exkluzivního.
b. Nebyl/a jsem o akcích informován/a, informace o konání se ke mně nedostaly.
c. Navštívil jsem podobné akce již dříve
d. Jiný důvod, jaký:

UK POINT

22. Pokud jste navštívil/a prodejnu propagačních předmětů UK Point, jak jste se o ní dozvěděl/a?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Z webu (UK, IPSC atd.)
b. Na akcích či seminářích IPSC.
c. Facebook
d. Letáky, materiály, tiskoviny
e. Od známých
23. Co se Vám na této prodejně líbilo?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Interiér
b. Zboží
c. Obsluha
d. Lokace
e. Jiné:
24. Jaké změny byste v UK Pointu uvítali?
25. Pokud jste tuto prodejnu navštívil/a, ale nic si nezakoupil/a, proč?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Nic z nabízeného sortimentu mě nezaujalo.
b. Nevyhovovala mi zejména barva/barevná kombinace zboží.
c. Zboží, které bych si koupil/a, nebylo k dispozici v požadované velikosti.
d. Cena zboží, které se mi líbilo, byla příliš vysoká.
e. Jiné:

Studium na UK

26. Do jaké míry jste měl problémy s adaptací na vysokoškolské studium v těchto oblastech?
1—Určitě Ano, 2—Spíše ano, 3—Spíše ne, 4—Určitě ne
1234
a. Orientace v organizaci studia na UK
b. Začlenění do kolektivu
c. zvládání nároků vysokoškolského studia
d. vyřízení administrativních záležitostí spojených se studiem
g. jiné:
27. Co Vám jako studentovi 1. ročníku naopak pomohlo s adaptací na vysokoškolské studium?
1—Určitě ano, 2—Spíše ano, 3—Spíše ne, 4—Určitě ne, 5—Nezúčastnil jsem se
12345
a. Setkání ve výcvikovém středisku (Albeř, Horní Poříčí, Dobronice atd.)
b. Orientační týden (obvykle v září)
c. Studentský jarmark (říjen)
d. Studentští tutoři
e. Akce studentského spolku
f. Informační brožura
g. jiné:
28. Kde se seznamujete s tím, co Vám UK nabízí?
1—Většinou, 2—Jen někdy, 3—Nikdy
123
a. Na webových stránkách
b. Ve fakultních či univerzitních časopisech
c. Na vývěskách
d. Z e-mailů či newsletterů, které dostávám
e. Na Facebooku či jiných soc. sítích
f. Jinak, jak?
29. Jakou formu podpory jako student nejvíce postrádáte?
30. Máte ještě nějaké jiné připomínky, nápady či názory?

Identifikační otázky

31. Jste:
32. Pokud jste student, jaký studijní program studujete (v případě souběhu studií uveďte nejvyšší stupeň)? Pokud jste již absolvoval, vyberte položku Jsem absolvent
33. Který rok příslušného studijního programu studujete (v případě souběhu studií uveďte nejvyšší ročník):
34. Na jakých fakultách UK studujete nebo jste studoval v minulosti?
1—Ano, 2—Ne
12
a. Katolická teologická fakulta
b. Evangelická teologická fakulta
c. Husitská teologická fakulta
d. Právnická fakulta
e. 1. lékařská fakulta
f. 2. lékařská fakulta
g. 3. lékařská fakulta
h. Lékařská fakulta v Plzni
i. Lékařská fakulta v Hradci Králové
j. Farmaceutická fakulta v Hradci Králové
k. Filozofická fakulta
l. Přírodovědecká fakulta
m. Matematicko-fyzikální fakulta
n. Pedagogická fakulta
o. Fakulta sociálních věd
p. Fakulta tělesné výchovy a sportu
q. Fakulta humanitních studií

Nyní klikněte na tlačítko níže a tím odešlete formulář.