Facebook jako nástroj moderní komunikace univerzity

V proběhlém workshopu jsme se podívali na to, jak Facebook vybírá obsah newsfeedu, podle čeho se lidé rozhodují něco sdílet a jak s tím naložit při tvorbě kreativy. Dost bylo ovšem teorie, je čas pustit se do práce. Na začátku si připomeneme nejdůležitější body a vrhneme se na praktické příklady a cvičení. Jako cvičný prostor nám poslouží profil Informačního, poradenského a sociálního centra UK, ale i vaše vlastní projekty, na kterých si ukážeme, co ještě můžete vylepšit. Workshop je vhodný pro ty, kdo spravují nebo spolupracují na správě profilů, které reprezentují jednotlivé fakulty, obory, katedry apod. na UK, nebo s nimi úzce souvisí. Absolvování předchozího workshopu není k účasti nutné.

Začátek: 6. 4. 2018 od 09.00
Kde: Zelená posluchárna 1. patro, č. dv. 141, Celetná 20, Praha 1
Kontakt: Mgr. Markéta Houdková marketa.houdkova@ruk.cuni.cz, tel.: 224 491 772
Volná místa: 0 z 45

Litujeme, kapacita akce je již naplněna.
Nyní se nelze přihlásit. Můžete se zkusit přihlásit později, pokud se někdo jiný odhlásí.
© 2020 Univerzita Karlova