Facebook - soutěže, reklamy a funkce

Na dalším workshopu k Facebooku se zaměříme na pokročilejší praktická témata. Podíváme se na to, jak funguje inzertní systém Facebooku, co všechno vám umožňuje a jak nastavit a vyhodnotit vaši první kampaň. Budeme se věnovat organizaci soutěží a poradíme vám, jak se vyhnout virtuální letce zvané "soutěžní mafie". Zmíníme jaká jsou pravidla Facebooku, jaké zákony musíte dodržet, co na to GDPR a jak si to celé zjednodušit. Ukážeme i pár ukrytých funkcí, které se vyplatí znát. Workshop volně navazuje na dva předcházející, ale jejich absolvování není k účasti nutné. Lektor: Blanka Mikulášková

Začátek: 14. 6. 2018 od 09.00
Kde: Zelená posluchárna 1. patro, č. dv. 141, Celetná 20, Praha 1
Kontakt: Mgr. Markéta Houdková marketa.houdkova@ruk.cuni.cz, tel.: 224 491 772
Volná místa: 18 z 40

Přihlaste se:

*
*
*
*

*) Údaje označené hvězdičkami jsou pro registraci nutné.

**) Univerzita Karlova bude zpracovávat Vaše osobní údaje, a to i) jméno, ii) příjmení, iii) e-mailovou adresu. Ke zpracování Vašich osobních údajů bude ze strany správce (Univerzita Karlova) docházet v případě výše uvedených osobních údajů za účelem registrace a účasti v programu, titulem zpracování bude smlouva (registrování se do programu). Vaše osobní údaje bude správce zpracovávat do konce pátého kalendářního roku následujícího po roce konání poslední akce v programu. Další informace ke zpracování osobních údajů na Univerzitě Karlově včetně Vašich práv při zpracování osobních údajů lze nalézt zde.

Souhlasím / I agree

Poznámka:
**) V případě nezaškrtnutí pole není registrace možná

V případě potřeby užití bezbariérového vstupu prosíme o sdělení prostřednictvím vzkazu.

© 2020 Univerzita Karlova